Blog > Komentarze do wpisu

Linia 306 krótsza, ale dłuższa?

Nowa informacja w sprawie pakietu planowanych zmian w trasach autobusów, które ogłosił ZTM. Dotyczy linii 306 (dziś na trasie: Instalatorów - Poleczki - Ursynów, w projekcie ZTM: Instalatorów - al. Krakowska - Hynka). Burmistrz Włoch powiedział mi, że dzielnica planuje i ma akceptację ZTM, że linia 306 zostałaby wydłużona, ale w drugą stronę. Zamiast zawracać na pętli przy końcu ul. Instalatorów jechałaby dalej do ul. Popularnej, przecinała Al. Jerozolimskie i krańcowała na pętli Nowe Włochy na końcu ul. ks. Chróścickiego. Warunkiem jest przygotowanie przejazdu Instalatorów - Popularna, który teraz wygląda prowizorycznie. Nigdy tamtędy nie jechałem, ale plan takiego połączenia drogowego kojarzę od wielu lat. Mówiło się o tym już w poprzednich kadencjach samorządu. Może to nie jest zły pomysł na nowe lokalne połączenie. Zwłaszcza że na Ursynowie linia ta wozi powietrze, a mieszkańcy ul. Lanciego domagali się nawet wycofania tego autobusu ze swojej ulicy, bo im za głośno.

(osa)

piątek, 29 marca 2013, osa_oraz_smik

Polecane wpisy

  • Autobusy spenetrują Siekierki

    Fot. Dariusz Borowicz/AG Kilka dni temu minęło 16 lat od hucznego otwarcia Trasy Siekierkowskiej z mostem. Obserwowałem to wydarzenie z 30. piętra Pałacu Kultur

  • Buspas pomaga czy raczej przeszkadza?

    Mam coraz większe wątpliwości, czy buspasy na moście Łazienkowskim zdają egzamin. O ile bez żadnych wątpliwości udrożniły dla komunikacji miejskiej całą Trasę Ł

  • Powrót linii 371, teraz: Chomiczówka

    Zabiegi mieszkańców Chomiczówki o przywrócenie połączenia ul. Conrada nie tylko z Bemowem, ale też bardziej odległymi dzielnicami skończą się uruchomieniem nowe

Komentarze
Gość: Konied Makevski, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2013/03/29 14:32:20
Połączyć 206 z 306 na trasie Hynka - Instalatorow - Nowe Włochy - Potrzebna - Odolany!
-
Gość: MB, *.dynamic.chello.pl
2013/03/29 16:57:07
Ale którędy ? Tam niby jest taki 'tajny skrót' którym da się przejechać, ale autobusem to raczej nie da rady, za ciasno. Docelowo powinno się tam zbudować wiadukt nad wukadką bezpośrednio pomiędzy Instalatorów a Popularną, ale to byłaby spora inwestycja.
206 z 306 można połączyć ale na trasie Hynka - Instalatorów - Popularna - Potrzebna - Chrościckiego - Nowe Włochy, czyli właśnie tak jak przewidywana trasa 306. Na Odolany nikt nie jeździ ! Obecne 206 można spokojnie wywalić !
-
2013/03/29 21:58:19
Żeby tak w Krakowie ludzie domagali się wycofania skądś autobusu :) Tylko patrząc na warszawski układ komunikacji Kraków ma wiele do nadrobienia.
-
Gość: korsarz, *.ulanow9.lublin.pl
2013/03/30 12:21:25
do uregulowania jest też transport na poleczki, które buduje się jako coraz większe biurowisko, w tej chwili jeżdżą tam same słabe i nietrzymajace rozkładu linie - 148, 306 i 331... teraz już się tam nie da sensownie dojechać do i z pracy, a jeszcze 306 miałoby stamtąd zniknąć... nie chodzi mi tu o obronę 306, ale o lepsze skomunikowanie nowych biur, gdzie niedługo będzie jeździło tyle samo ludzi co w okolice galerii mokotów, a nie ma tam tramwajów co 2-3 minuty w godzinach szczytu tylko raptem zostaną dwie linie zaczynajace/kończące na okęciu jeżdżące co pół godziny
-
Gość: asd, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013/04/04 08:39:36
Wycofanie 306 z poleczki to nieporozumienie.
Powinno to jezdzic na trasie instalatorow - łączyny (sortownia poczty).
Burmistrz ursynowa widac ma to w dupie (nie jezdza tym busem mieszkancy ursynowa), albo nie ma pojecia co jest grane.

Jest to jedyny sensowny dojazd do ZiW/sasanki (bez objezdzania lotniska) czyli do przesiadki na mocne linie obwodowe jadace do wloch/ursusa czy na bemowo czy inne linie jadace na ochote (175, 188, 504).
Alternatywa w tamtym kierunku to bedzie 331 (niedorobione dziecko ztm) do al.lotnikow i przesiadka tamze w 189/401 czyli jakby nie patrzec jazda naokolo i gdzies 10-15 min w plecy, wiecej jesli trzeba bedzie odstac na Pulawskiej.

Rano w kierunku poleczki jezdzi ten bus nabity i to pomimo taktu co 30 min!
W miedzyszczycie tez ma nieglupie napelnienia.

Jak nie ma wozow bo 10m mobilisa odpadna po wakacjach to przynajmniej w szczytach kosztem brygady czy 2 moznaby podciagac 331 minimum do sasanki.
Z/na lotnisko i tak doslownie NIKT nim nie jezdzi.
-
Gość: asd, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013/04/04 08:49:27
Co do przejazdu instalatorow - popularna to obecnie on nie istnieje.
Istnieje za to przejazd pod wiaduktem wkd po sladzie dawnej bocznicy kolejowej prowadzacej do zakladow na rakowie.
Chyba nawet ostatnio to wyasfaltowano.
Jesli puszczac jakos autobus to raczej w ten sposob.
Na popularnej trzeba byloby postawic rogatki z sygnalizacja i ogolnie zrobic przejazd przez tory.
Nie ma to sensu jesli jest opcja przejazdu bezkolizyjnego pod wiaduktem wkd dwa ze kosztowaloby troche kasy (rogatki automatyczne to drogie urzadzenia).
No i koniec koncow i tak w szczycie przez polowe czasu bylyby zamkniete, szczegolnie ze wkd chce jezdzic jeszcze czesciej kiedy sie te gowna z pesy naprawia.
-
Gość: osa, *.agora.pl
2013/04/04 20:34:40
Zgadza się, przedłużona linia 306 miałaby prowadzić bezkolizyjnym przejazdem pod torami WKD, który według burmistrza Włoch wymaga kosmetycznych poprawek. Jak to wygląda w terenie - nie wiem. Przejadę się tam, żeby sprawdzić, jak tylko w końcu zejdą śniegi...
-
Gość: Bastian, *.internettv.atman.pl
2013/04/05 14:19:54
Gruba by to musiała być kosmetyka. Zwłaszcza skrętu z Alej Jerozolimskich w Jutrzenki i z Jutrzenki we Włodarzewską oraz tego fragmentu Włodarzewskiej pod wiaduktem WKD - owszem, jest asfalt, ale chyba na piachu kładziony...

http://maps.google.com/maps?q=Jutrzenki,+Warszawa,+Polska&hl=pl&ll=52.20359,20.942974&spn=0.001297,0.002411&sll=52.151817,20.655733&sspn=0.664814,1.234589&oq=Warszawa,+Jutrzen&t=h&hnear=Jutrzenki,+Warszawa,+mazowieckie,+Polska&z=19&layer=c&cbll=52.20359,20.942974&panoid=h3V3WRUnQQNe_7PjbGqnKw&cbp=12,101.86,,0,0

Gazeta.pl Warszawa